Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 februarie 2011

Inspiratie

Pot spune acum ca am asa o inspiratie sa scriu pe acest blog..... :D sii daca exista o inspiratie trebuie sa fie si o cauza care a produs-o. Cauza la mine in acest moment este frigul, insa nu frigul de afara ci frigul din birou :D ( daca vedeam anuntul ca se opresc gazele, incalzeam biroul, de ieri ). Si daca tot este frig de aproape ca mi s-au invinetit mainile, tocmai mi-a trecut prin minte o imagine din scoala generala petrecuta la tara, cand intr-o zi de iarna, s-a intamplat sa nu fie caldura ptr ca nu mai erau lemne si a trebui sa fiecare elev sa aduca lemne de acasa pt a ne inclazi.... si iti dai seama ca am invatat cum am putut in ziua aceea.  Insa pana s-au terminat cursurile s-a facut si ceva caldura de care bineinteles ca nu ne-am bucurat pt ca se terminasera cursurile si am plecat spre casa.
E ... ce vremuri.... :)


Da, casa ! :)
Un loc in care esti intampinat de liniste si mai ales caldura dar si cu o masa frumos asezata.;)
Zi calduroasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu