Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 august 2011

Monologul nemultumitului

Intre nemultumitii soartei
mi-am gasit si eu un loc de frunte
si parca-mi face bine sa ma plang
asa, ca sa m-auda cineva....
Durerile de gat ma strang,
Si cand te-aud pe dumneata
Oftand de cat de mult ma intelegi,
Sunt fericit! Deh ! Ce sa-i faci?
O alta fericire n-am gasit!
Si-n fiecare zi eu intalnesc cate-un confrate
Ajuns in deznadejde ca de moarte,
Si cand aude of-ul meu
Il lauda pe Dumnezeu
Ca parca nu-i mai greu cu viata lui...
Ati inteles:Nimeni n-a suferit mai mult ca mine!
Tristeti, necazuri si dureri,
Amaraciuni, poveri, Nenorociri, necazuri si suspine,
Nu cad pe altii tot asa de mult
Cum cad in fiecare zi pe mine.
Si daca n-ai cu ce te lauda....de bine,
Te lauzi cu ce-i rau,
Ca nu cumva sa te invidieze cineva....
Nu,nu ! Nu ma interpretati gresit!
Chiar ca... mai mult ca mine
Nimeni nu a suferit!

"Multumiti-va cu ce aveti [...] 
Evrei 13:5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu