Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 iunie 2011

Concurenta

M-am gandit sa pun titlul acestei postari " concurenta" legandu-ma de faptul ca timp de doi ani de zile, cat a tinut masterul pe care l-am facut, mi-a placut sa fac concurenta doar cu mine insumi.
Privind acum in urma la ce a fost, ( nici nu stiu cand a trecut timpul .....:D ) imi trec prin minte imaginile din primele cursuri si seminarii cand d-na profesoara de contabilitate, mai ales, ( am tot respectul pt dansa ) facea prezenta si ne scotea la tabla la fel ca pe vremea liceului ( nici eu nu am scapat :D ). Si toti ceilalti profesori deosebiti carora le pot spune "multumesc" si daca ii voi mai intalni peste multi multi ani.
Spuneam ca am tot respectul pt d-na profesoara de contabilitate, pentru ca implicarea dansei a fost maxima, chiar si numai pt 2 semestre ... pot afirma ca aceasta doamna este una din persoanele care m-au influentat, m-au motivat.
Ma motiveaza persoanele devotate, care pune suflet pentru ceea ce fac si mai ales iubirea pentru profesie si pt oameni.... hmm ... unii ii eram ca si nepotii.
Mai tin sa precizez si faptul ca in ultimul trimestru credeam ca ma voi poticni la examene pt ca erau intr-o zi in care imi ingradeau libertatea de constiinta, insa lucrurile s-au rezolvat asa de bine in urma conversatiilor cu profesorii in cauza incat am putut sustine examenele in alta zi si le-am si luat.
Mai exista inca oameni care se ridica deasupra chiar si atunci cand, contextul nu este tocmai favorabil!
Pe langa respectul de care spuneam ca il port d-nei profesoare au fost si momente de regret ptr ca a trebui sa se pensioneze si parca prea repede a venit momentul asta .... iar eu imi facusem speranta ca voi face lucrarea de disertatie cu dansa, dar desii n-a fost sa fie asa, inlocuitoarea dansei a fost la inaltime si totul a fost de nota 10.
La final pot spune: a meritat, slava Domnului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu